Üdv neked,idegen!

Nah szóval. Ennek a blognak az olvasását magamon kivül senkinek nem ajánlom,méghozzá azért mert az unalmas mindennapjaimat fogom elmesélni,ami valljuk be nemsok embert érdekel rajtam kivül.Ha mégis elkezded olvasni akkor sajnálom...én figyelmeztettelek:))

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Elveszett remény

2007.09.24. 18:52 | ^Kyr@^ | Szólj hozzá!

Nahigen.Megint hétfő.Szokásos.A tegnap rádöbbentem,hogy nemcsak a hétfő utálatos nap.Nem ám,hanem a vasárnap is.Vagyishát nem az egész vasárnap,hanem a "vasárnap este".Csak az. Ugyanis amikor lefekszem aludni,vagy leülök a TV/gép elé,akkor eszembe jut: ezek az utolsó szabad oráim.Bárcsak megint szombat lehetne.Nahjó lehet,kicsit tulspilázom ezeket a dolgokat.Minden napnak megvan a maga szépsége.Vagy nem? Szóval ugorjunk.

A mai nap.
Korán keltem.Már 6-kor kukorékoltam és végeztem a szokásos mindennapi tevékenységeim.Nahmeg tanultam.Muszáj voltam,első óran kémia doga.Tudván,hogy kémia nem az erősségem,feláldoztam magam és korábban felkeltem.Hiába.Egyszerűen nem értem.Ezek a reakciók annyira...annyira hülyeségek.Nemtudom minek tanittatják velünk a suliban.Nem akarok kémikus lenni,rendben van? Nah 5 perc késéssel ugyan de beértem a suliba(az osztálytársnőm hibája csakis).Megirtam a kémia dogát,amit kitalálhattok...nem lett túlzoottan jó.Sajnálom.A kémia nehéz tantárgy.Legalábbis nekem nagyon nehéz.Semmi elmélet,csak hülye feledatok.Sok ez nekem,nagyon sok.
A nap további részében semmi nemvolt.Megint lazák voltak az órák,sőt 1-kor már ki is engedtek a sulibol.(Pedagógiai kör volt ugyanis).Aztán elmentem ahhoz a sulihoz,ahová a valamikori legjobb barátnőim vagyis volt osztálytársnőim járnak.Borzasztó érzés volt velük hazajönni...Csak jöttem,de szólni nemnagyon tudtam.De még ők sem igazán.Nemvolt miről.Nemvolt közös témánk.Hiába próbálgattuk néha oldani a feszült hangulatot 1-2 poénnal.Nemsikerült.Olyan rossz mikor tudod:ezek az "idegenek" itt melletted,valamikor a legjobb barátnőid voltak.Mindent tudtak rólad,teis róluk.Imádtad őket és ez forditva is igaz volt.Mostmeg...Ezek már elveszett barátságok.Nem lehet őket visszahozni.Vagyis talán nagy kin keserven igen...de ahhoz sok munka kell.Nekünk pedig nincs akaraterőnk.Persze szeretném,ha újra minden a régi lenne,de már soha nem lesz.Mindenesetre én nem fogom hagyni,hogy végleg elveszitsem őket:) Hiszen valamikor barátok voltunk,miért ne lehetnénk megint azok? Most igaz az a mondás:"A remény hal meg utoljára".Ez olyan gyönyörű,és olyan igaz:)

Nahjó mára ennyi elég:)



A bejegyzés trackback címe:

https://kyyra.blog.hu/api/trackback/id/tr58175825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: napitörténések
süti beállítások módosítása