Üdv neked,idegen!

Nah szóval. Ennek a blognak az olvasását magamon kivül senkinek nem ajánlom,méghozzá azért mert az unalmas mindennapjaimat fogom elmesélni,ami valljuk be nemsok embert érdekel rajtam kivül.Ha mégis elkezded olvasni akkor sajnálom...én figyelmeztettelek:))

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Tűzoltó kerestetik 2

2007.12.05. 18:38 | ^Kyr@^ | Szólj hozzá!

Nahszóval kezdeném azzal,hogy van egy bizonyos oldal ahová belinkelték a tűzoltósdis irásomat.Ami enyhén megis lepett,de nem ez a lényeg.Szóval még igy gyors letisztázok pár dolgot ezzel kapcsolatban.
1.Romániaban lakom--> a biztonság kedvéért,mert akik olvasták nembiztos,hogy ezt tudták és lehet,hogy az itteni dolgok különböznek az ottaniaktól.Vagyis nem biztos,hogy ottis minden úgy zajlik ahogyan itt.
2.Még csak eszem ágában sem volt becsmérelni az itteni túzoltóságot,biztos tudják,hogy mit és miért tesznek csupán rávilagitottam a szervezések esetleges hibáira.Mármint azokra amiket én sérelmeztem.
3.Ami a fizetést illeti.Igen jól keresnek,arra a posztra amire bátyjám jelentkezett a fizetés 700 euro volt.(pont ugy ahogy az egyik forumozó is irta).

Hát kb.ennyit akartam irni ezzel kapcsolatban:)

A bejegyzés trackback címe:

https://kyyra.blog.hu/api/trackback/id/tr90253503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása