Üdv neked,idegen!

Nah szóval. Ennek a blognak az olvasását magamon kivül senkinek nem ajánlom,méghozzá azért mert az unalmas mindennapjaimat fogom elmesélni,ami valljuk be nemsok embert érdekel rajtam kivül.Ha mégis elkezded olvasni akkor sajnálom...én figyelmeztettelek:))

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Ittvagyok:D

2007.11.16. 22:08 | ^Kyr@^ | Szólj hozzá!

Nah,akkor most jöjjön egy összegzés szülinapról,barátokról meg úgy a mostani mindennapjaimról.
Kezdjük a hétfővel.Mint már elmondtam,betöltöttem azt a bizonyos 16-ot.Semmi különös nincs benne.Minden maradt a régiben.Ez igy kevés lenne egy uj bejegyzeshez,ezért elhatároztam,hogy összeirogatok néhány "leg"-ett az eddigi 16 évemből.Nyugi,nem lesz hosszú.

Az a dolog amire a legbüszkébb vagyok -sulival kapcs-az,hogy bejutottam a jelenlegi sulimba és az,hogy sikerült első tanulónak lennem.
Az a dolog amire a legbüszkébb vagyok -egyéb- a családom.
Az a dolog amit a legjobban szeretek csinalni: netezni,TV,olvasás,aludni és nyelveket tanulni.
Az a dolog amit a legjobban utálok csinálni: programozni.
Az a dolog,amit a legjobban szeretnék: az,hogy orvos legyek,hogy Olaszországban éljek ,és hogy jó sok nyelven beszéljek.Csupáááán.

Nah ennyi "leg" éppen elég is volt mára.
Most térjünk vissza 12 ikére.Suliban: sok felköszöntésben volt részem,aminek nagyon örültem.Nem kis meglepetésemre osztálytársnőimtől ajéndekot is kaptam,pont olyat amilyenre vagytam.Innen is kösz nektek lányok.Az itthoniak sem feledkeztek ám meg rólam,mindenki kedveskedett nekem kisebb nagyobb ajándékkal.Ami igazán rosszul esett,hogy az egykori nagyon jó barátnőim közzül szinte senki sem köszöntött fel,csak egyetlen egy személy.De azért szeretem őket:D.Szülinapról kb. ennyit.

Kedd: suliban nemsok minden történt,sőt gyakorlatilag semmi.Az osztályomban lévő lányok 50 százaléka hiányzott -ugye velem vannak összesen 6-an,szóval ez nemnagy dolog.Enyyit a suliról.Kedd delután elmentem fodrászhoz és megszabadultam a lassan már a fenekemig érő hajamtól.Kicsit furcsa volt utánna,mert túl könnyű volt a hajam.Az eredmény végülis jó lett,nekem igazán tettszik,bár nem minden osztálytársam osztotta másnap ezt a véleményt.De az ő szavukra nem adok,végülis magamnak kell tettszedjek és nem nekik kell megfelelnem.

Szerda: delután újra meglátogattam a fogorvost.Nálam, ez már már heti rendszereséggel történik.Régebben folyton fogszabi igazitásra jártam,mostanában egyéb problémákkal közdök.Semmi értelme részletezni.Lényeg mi lényeg,ujra jól megkinozott a dokinő,de ehhez már már hozzászoktam az utóbbi időben.

Csütörtök.Emlitésre mélto dolog nincs.

Péntek.és ezzel máris elérkeztünk a mai naphoz.Szóval a mai napom - mint általában a péntekek- lazán telt.Nem tudom,ezen a napon szinte megkönnyebbülök attól a tudattól,hogy a holnapi nap folyaman egész nap aludhatok.Vagy egyéb elfoglaltságot úzhetek,csak legalább suliba nem kell mennem.Amugy ma egész nap aludtam,ugyhogy teljesen fitt vagyok még igy 12 körül is.Most megyek és olvasok valamit.

A bejegyzés trackback címe:

https://kyyra.blog.hu/api/trackback/id/tr91231628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: szülinap napitörténések
süti beállítások módosítása