Üdv neked,idegen!

Nah szóval. Ennek a blognak az olvasását magamon kivül senkinek nem ajánlom,méghozzá azért mert az unalmas mindennapjaimat fogom elmesélni,ami valljuk be nemsok embert érdekel rajtam kivül.Ha mégis elkezded olvasni akkor sajnálom...én figyelmeztettelek:))

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Munkások

2007.09.25. 20:10 | ^Kyr@^ | Szólj hozzá!

Az egész város fel van túrva.De komolyan.Mindenütt ásnak csak tudnám,hogy miért.Valami csöveket cserélnek.De kéremszépen,nem mintha bármi gondom lenne ezzel,sőt örülök hogy végre fejlesztenek.Vagyis folytatják a fejlesztéseket...nahjó ebbe ne menjünk bele.Szóval örülök én ennek a magam módján,merthát tudom én,hogy értünk lakosokért csinálják az egészet,de azért nemjó ez igy valahogy.Eső után pl: amikor kilépek az utcára-azon kivül,hogy egy szinte csatatérhez hasonlitó területtel találom szemben magam- minden sárban úszik.Egy sártenger az egész mindenség.Mire kiérek az utcából kb.űgy nézek ki,mint 1 koszos kismalac:).Nahjó nem panaszkodom tudomén,hogy ettől a problématól nemcsak én szenvedek,hanem rengeteg más ember is rajtam kivül ebben a városkában=D.Viszont megmondom őszintén egyvalami borzasztóan zavar.A munkások.Nahjó ez igy nemigaz,mert nem mindegyik idegesit,csak a nagy részük.Főleg a fiatalabbak,akik igazán "macsóknak" érzik magukat.Az,hogy minden nap fütyülnek utánnam,meg ordibálnak,az oké.Az sem gond,ha le-le szólitanak,hogy megmondják: ilyen ritka szép lányt ők még életükben nem láttak.Oké ez sem gond.Sőt.Viszont az már borzasztóan idegesit,amikor elállják az utam és mindenféle perverz dolgokkal traktálják a fejemet.(Az érdekes szitu,.amikor ugyanezt nem egy fiatal srác,hanem egy 50-60-as bácsika csinálja:D).Nem az, megértem én,hogy valamivel szórakozniuk kell,de akkor ne már egy 15 éves lányt cseszegessenek,hanem találjanak maguknak más elfoglaltságot.Amúgy nekem semmi bajom a munkásokkal,dolgozzanak végezzek a munkájukat de engem ki lehet hagyni a dologból.Főleg reggel,suliba menet.Akkor még nyűgös is vagyok általában...



A bejegyzés trackback címe:

https://kyyra.blog.hu/api/trackback/id/tr62176900

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: velemény
süti beállítások módosítása