Üdv neked,idegen!

Nah szóval. Ennek a blognak az olvasását magamon kivül senkinek nem ajánlom,méghozzá azért mert az unalmas mindennapjaimat fogom elmesélni,ami valljuk be nemsok embert érdekel rajtam kivül.Ha mégis elkezded olvasni akkor sajnálom...én figyelmeztettelek:))

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Ekezet nelkul:)

2007.12.20. 16:28 | ^Kyr@^ | Szólj hozzá!

En minden egyes bejegyzesem utan(szinte) kijavitottam a szoveget ekezetesre,mertugye az en billentyuzetemen nincsenek kulon ekezetek,ezeket bekell allitani.Igy nehezemre esik az iras,igy inkabb bepotyogok mindent ekezet nelkul majd utannajavitok.Nah most erre semmi kedvem,meg energiam ugyhogy most igy fogok irni.Ekezetek nelkul.Akinek nem tettszik,nem olvassa.Ezzel a dolog letudva:).

A mai napom rossz.Beteg vagyok,nem voltam suliban.Most hallottam,hogy az oszim a jovo evben mar az elso kozos orankon feleltetni fog. Az oszit ujjabban utalom,mert be-be szologat folyton,pedig bizIsten en soha egy rossz szot nem szoltam hozza.Jo tanulo vagyok de ami a legfontosabb hogy soha nem pofazok a tanaroknak.Neki sem.Csupancsak annyi,hogy en nem nyalom fenyesre a segget,ahogy azt teszi a legtobb osztalytarsam(ebbe nem erdemes belemenni).Amugy ami a lenyeg,hogy azert feleltet merthogy nem szoltam neki elore hogy hianyozni fogok.Hahha.Mintha en legalabbis elore tudtam volna,hogy ma ilyen beteg leszek.Kesz rohej.Mindegy,ugyis kellene felelnem,a legtobb lecket meg mar megtanultam,ugyhogy rajtam ugysem fog ki:).Lepjunk is tovabb,
Vegre valahara kiolvastam egy regenyt.A legutobbi regenynek mar a cimere sem emlekszem...csak annyit tudok,hogy ra volt irva a konyv fedelere "harom oras konyvek/vagy regenyek?Valami ilyesmi.A kolto neve sem remlik,valami angol..De nemaz a lenyeg.Hanem vegre elolvastam ujra egyet.Egy magyart.Moricz-tol a Pillangot.Amugyis jobban szeretek magyar konyveket olvasni.Valahogy kozelebb allnak a szivemhez,mint az egyeb nyelven irodottak.(Persze kivetelek vannak..).Nah mara egyeb nagyjabol ennyi.Holnap jovok es irok meg=)

A bejegyzés trackback címe:

https://kyyra.blog.hu/api/trackback/id/tr22270514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása