Üdv neked,idegen!

Nah szóval. Ennek a blognak az olvasását magamon kivül senkinek nem ajánlom,méghozzá azért mert az unalmas mindennapjaimat fogom elmesélni,ami valljuk be nemsok embert érdekel rajtam kivül.Ha mégis elkezded olvasni akkor sajnálom...én figyelmeztettelek:))

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Szemetes

2007.10.03. 16:47 | ^Kyr@^ | Szólj hozzá!

Nahigen,megint itt vagyok:) Már hiányzott nekem,ez az "irdkiamitgondolsz" dolog,még akkoris,ha csak pár napja nem irtam az én kis bologomba:P.Nah jó,szóval akkor kezdem is:)

Amikor kukázó embereket látok,mindig sajnálom őket,gondolván: mennyire rossz lehet nekik.Igaz ez főleg akkor,amikor az illető egy bácsika vagy nénike.Mégpedig azért,mert róluk főként nem lehet elmondani azt,hogy dolgozhatnának és eltarthatnák magukat.Mertugye vannak olyanok is,akik igenis mehetnének dolgozni,és javithatnának a körülményeiken,de nem,mert csak.Viszont ezeknek az idős embereknek sokkal kevesebb az esélyük,hisz kinek van szüksége idős ,tán nem is annyira jó munkaerőre? Nemsokmindenkinek.Legalábbis szerintem.

Mostanában azt vettem észre,hogy az emberek nem kedvesek.Jó ez nem ujdonság.De akkoris.Aműgy  az ,hogy "nem kedvesek",az azt jelenti,hogy sokszor agresszivek,és lenézőek.Főleg ezekkel a "kirekesztett emberekkel".Szerintem nekünk nincs jogunk itélkezni felettük.Jó tudom xy százalékuk semmirekellő népség,de nem mind.Velük nem kellene lekezelőnek lenni,hisz miért?...

Hogy miert irtam ezt mind le?

Eddig még sohasem kukáztam...vagyishát hétfőig nem.Nahjó ez igy konkrétan nemigaz.:D Félrenemkell érteni egyáltalán nem vagyok arra rászorulva,hogy ilyesmire vetemedjek,csupaácsak igy jött össze:P.Történt ugyanis,hogy megkeresett hétfőn este  volt osztálytársnőm azzal a kecsegtető ajánlattal,hogy menjek vele "valahova".Nekem már eleve gyanűs volt,hogy este hiv,de ekkor még nem gondoltam semmi rosszra.Mikor találkoztunk azonban elmondta tervét:).

A sulija versenyt hirdetett:amelyik osztály a legtöbb műanyag üveget gyűjti össze,az nyeri meg a fődijat(már nemtudom,hogy mit de nemis az a lényeg).Mivel otthonról már mindenki bevitte a suliba a nekik nem kellő üvegeket,és még igysem volt elég,arra az elhatározásra jutottak,hogy majd az "utcárol" összeszedik a még szükséges mennyiséget.
Persze hol is lehet a legtöbb ilyen üvegeket találni?Természetesen a szemetesekben.
Szóval elindultunk kukázni.Hát hadd ne mondjam el,hogy mennyire kinosan éreztem magam.Fejjel félig a szemetesben énis,barátnőm is(mert az üvegek egészen az alján voltak és hát be kellett féligmeddig mászni értük:P) úgy,hogy közben elég sok járókelő ment el mellettünk.Este volt,igy hál'Istennek nem láthatták az arcunkat.Mindenesetre nem esett jól,hogy néhányan kiröhögtek meg sugdolóztak a hátunk mögött(még akkors,ha csak a direkt múanyag üvegek számára fenntartott szemetesekben kotorásztunk.)
Mindenesetre többet soha nem fogok "kukázni":)..
Remelem...


A bejegyzés trackback címe:

https://kyyra.blog.hu/api/trackback/id/tr30184773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: vélemény
süti beállítások módosítása