Üdv neked,idegen!

Nah szóval. Ennek a blognak az olvasását magamon kivül senkinek nem ajánlom,méghozzá azért mert az unalmas mindennapjaimat fogom elmesélni,ami valljuk be nemsok embert érdekel rajtam kivül.Ha mégis elkezded olvasni akkor sajnálom...én figyelmeztettelek:))

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Célok

2007.09.27. 15:39 | ^Kyr@^ | Szólj hozzá!

Ma eldöntöttem.De tényleg.Most komolyan.Eldöntöttem,hogy megvalósitom a vágyaim,és elérem a céljaim.persze nem egy két nap alatt,és persze nem egyszerre mindet.Nahés persze nem mindenfélét,merthát hiába a vágyam nekem az,hogy milliárdos legyek,sajna ezt nemnagyon tudnám megvalósitani.Mint ahogy azt sem,hogy vehessek magamnak egy kertes házat medencével.Szóval nem ilyesmikre gondolok,hanem olyan átlagos dolgokról.Nahde lássuk is miről beszélek.Először is lássuk az első 3 elérnivaló célomat.

1.CÉL

-Az aranyember-

Imádok olvasni.De tényleg nagyon-nagyon.Csakhogy mostanában hanygoltam az olvasást,nemistudom,hogy mikor nyitottam ki utoljára úgy egy regényt,hogy azt végig is olvastam volna.Az aranyembert is legalább 10-szer el akartam már olvasni,de nemjutottam el odáig,hogy eme tervem megvalósitsam.De most el fogom olvasni,ha nem...ha nem...akkor baj lesz=D

Idő:1 hét.Ennyi bőven elég ahhoz,hogy elolvassam:D.


2.CÉL

-Angol-

Az angol nyelv sajnos nem az erősségem.Ezért eldöntöttem,hogy sokat fogok tenni azért,hogy ez a dolog megváltozzon.Jó nem mondom,hogy annyira rossz lennék angolból,de azt sem,hogy jó.Úgyhogy kezdetnek azt terveltem ki,hogy megtanulom a rendhagyó igéket.Mindet.Eddig sohasem tanultam meg őket,úgyhogy már ideje:P

Idő:hááát...nemtudom.Legyen mondjuk 3 hét,merthát közben olvasok is meg minden=D

3.CÉL

-Sport-

Régebben elég sokat sportoltam.Jártam balettozni(5 évet),meg úgy amúgyis.Szerettem mozogni.Amikor volt időm akkor sétálgattam néha futottam meg hasonló dolgok.Mostanában viszont borzasztóan hanyagoltam mindenféle sport tevékenységet.Mostantól viszont ez meg kell,hogy változzon.

Idő:Nincs.Mostantól minden nap amennyit csak tudok=D


Nahjó,axem ennyi cél egyszerre elég:D

A bejegyzés trackback címe:

https://kyyra.blog.hu/api/trackback/id/tr5178724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: elhatározás
süti beállítások módosítása