Üdv neked,idegen!

Nah szóval. Ennek a blognak az olvasását magamon kivül senkinek nem ajánlom,méghozzá azért mert az unalmas mindennapjaimat fogom elmesélni,ami valljuk be nemsok embert érdekel rajtam kivül.Ha mégis elkezded olvasni akkor sajnálom...én figyelmeztettelek:))

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Suli

2007.10.05. 15:17 | ^Kyr@^ | Szólj hozzá!

Szép napot mindenkinek:).Mondjuk ez minden csak szép nap nem,hisz zuhog az eső.Nah de ugorjunk,az időjárás jelen esetben nemérdekel senkitsem.Vagyishát engem nem,mert a mai programjaim között az "utcára kimenés miután hazaértem a suliból" amúgysem szerepelt,igyhát nemérdekelne az sem,ha 20 cm-es viz állna odakint.Nahjó talán az igen,de nem ez a lényeg:P.

És akkor kezdem is a mai bejegyzést..suli...

Hmm...lássuk csak.Hétfőn kaptam egy 10-est magyarból.Pontosabban magyar irodalomból.Méghozzá azért,mert szépen elszavaltam Janus Pannonius egyik versikéjét.A magyar tanárom amúgyis kicsit elfogult a leányzo diákjaival.Valahogy többre becsül minket mint a fiúcskákat az osztályban.Dilis tanár,kicsit pedofil,de azért ki lehet birni.Sokat énekel nekünk,meg mesél.Igen igen sokat mesél pl arról,hogyan hóditotta meg őt a felesége,meghogy milyenek voltak az iskola évei:).Nahde róla elég egyszerre ennyi.Aztááán irtam matek dolgozatot szerdán,ami enyhén kifjezve is xar lett.De nem én vagyok a hibás.Mikor 8-ikos voltam 5-össel épphogy átcsúsztam matekből,merthát nemnagyon ment még akkoriban...Aztán amikor 9-ikben az új suliba kerültem,kaptam egy nagyon jó tanarnőt.A kezdeti nehézségek után(2-es első jegy:D),kezdtem végre megérteni a meteket.Első félévben 7-esre,mig másdodikban már 9-esre zártam.Erre 10-ikre új tanárnőt kaptunk és abszolút semmit nem értek matekből.Semmit.Ezvan.Aztááán...ma kaptam egy kemia 6-ost.Nem csodálkozom kémiából mindigis gyenge voltam.Meg kaptam egy fizika 10-est.Ezen azért csodálkozom,de örülök neki.
Aránylag egész jó hetet zártam most le,jegyekkel nem állok olyan rosszul,azt a kémiát pedig majd megpróbálom kijavitani;).Ennyit a suliról,és ennyi épp elég a mai bejegyzésnek,eppen eleget pötyögtem mára=).

A bejegyzés trackback címe:

https://kyyra.blog.hu/api/trackback/id/tr53187107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: suli
süti beállítások módosítása