Üdv neked,idegen!

Nah szóval. Ennek a blognak az olvasását magamon kivül senkinek nem ajánlom,méghozzá azért mert az unalmas mindennapjaimat fogom elmesélni,ami valljuk be nemsok embert érdekel rajtam kivül.Ha mégis elkezded olvasni akkor sajnálom...én figyelmeztettelek:))

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Egyenruha

2007.09.22. 18:06 | ^Kyr@^ | Szólj hozzá!

Ma anyum már korán reggel költött.Pontosabban 10 órakkor.Már hétvégén sem hagyják aludni az embert? Nemigazság.Nagyon nemaz.Jó,persze nem jó kedvéből költött fel ő sem,hanem mert fontos elintéznivalónk akadt.Vagyishát nekem akadt fontos elintéznivalóm,amibe őt is belevontam akarata ellenére:D.Ugyanis el kellett mennem kicserélni a suliegyenruhám.Naná,hogy egyedül nem akartam menni,ezért megkértam,hogy jöjjön velem.Amúgy igen:kicserélni és nem kivenni.A "kivenni" dolog már megtörtént pénteken(szerdán meg hiába vártam 3 és fél órát,nem jutottam sorra és hazamentem.Pénteken újra elmentem,reménykedve abban:hátha kevesebben lesznek.Igyis lett,ezért tudtam kivenni).Persze mind a 3 felső amit vettem,kicsi volt.Csak az egyiket tudták ma kicserélni,a másik kettőt majd szeptember végén .Remek.Milyen hülye rendszer ez?
Nahde ne szaladjunk ennyire előre.Kezdjük a legelején a dolgot.Tavaly a sulimnak még csak kitűzője volt.Persze a kitűzőket nemsokan viselték,csak az 5-8-ikos osztályokból néhány gyerek.(Figyelembe véve,hogy a suli közel 80%-át a 9-12-ikes osztályok teszik ki, ki merem jelenteni,hogy gyakorlatiag senki nem hordta a suli nevével és képével fémjelzett kitűzőket).Ez volt a suli egyenruha bevezetésének első oka.A második ok az volt,hogy -állitólag- a mai tini lányok olyan ruhákban járnak iskolába,amelyek elméletileg nem megengedettek.Értsd:kint a derekunk,hasunk és a mellünket is kidobjuk a felsőnkből elég durván.(Halkan megjegyzem,hogy ez kevés lányra volt jellemző a sulimból.De tényleg)
.Ennyi indok épp elég volt ahhoz,hogy a suli igazgatósága eldöntse:akkor most tényleg bevezetjük az egyenruhát.A diákok jogait képviselő tanács megpróbált enyhiteni a döntésen:megpróbálkozva azzal,hogy egyenruha helyett inkább valami kisebb dolgot kelljen vegyünk: sál,csuklóvédő vagy egyéb kiegészitő.Hát a terv nemjött be.Az igazgatóság hajthatatlan volt.A továbbiakban felhivták a szülőbizottságot,akikkel valahogy mégsem sikerült döntésre jutniuk(ugyanis a legtöbb szülő tiltakozott).Hiába szavazott a szülők többsége nemmel,mégis a döntés az volt,hogy be lesz vezetve az egyenruha.Az egyenruha nagyon nagyon drága volt(tényleg rengeteg pénzt kértek ,még akkoris ,ha a zakóba és a felsőkbe is belehimezték a suli szimbólumát).Mindesetre a suliból néhányan jól jártak igy,és csak halkan jegyzem meg,hogy azok nem a diákok voltak...De nem vádaskodom.Nah mindegy valahogy túltettük magunkat a dolgon.A tavalyi félév végén kifizettük az egyenruha 1/4-ét,a többit akkor kellett amikor megkaptuk őket.Vagyis ebben a tanévben.De a dolgot egészen hülyén sikerült megoldani.Ugyanis a ruha készitői nem jöttek el a suliba,hogy elhozzák a ruhákat(mint pl: amikor méretet vettek),hanem kijelöltek egy helyet ahova el kellett mennünk a ruhákért.Egy nagyon eldugott helyre,csoda hogy egyáltalán eltaláltunk oda.A suli első napján az oszi elmondta: a ruhákat ki kell venni,ráadásul 2 napunk van rá összesen.Nahmost a sulimban kb 2000 diák tanul.Igen,kétezer.Kétezer diáknak volt 2 napja arra,hogy kivegye az egyenruháit...ezigen.Kedden énis beálltam a sorba.Kb 150-200 diák állt egy aprócska helységben,borzasztó hőségben.3 és fél óra után meguntam az egészet és hazamentem(közben tájékoztattak:egész héten ki lehet venni a ruhákat.Mégjóhogy.).Pénteken újra elmentem,de most nagyobb sikerrel.Csak a zakót tudtam felpróbálni,az jó is volt viszont a felsőket csak otthon vehettem fel.Mind a 3 kicsi volt.A sztori folytatása már ismert...
Most őszintén.Nem hülyeség ez az egész dolog?

A bejegyzés trackback címe:

https://kyyra.blog.hu/api/trackback/id/tr46173218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: vélemény suli
süti beállítások módosítása