Üdv neked,idegen!

Nah szóval. Ennek a blognak az olvasását magamon kivül senkinek nem ajánlom,méghozzá azért mert az unalmas mindennapjaimat fogom elmesélni,ami valljuk be nemsok embert érdekel rajtam kivül.Ha mégis elkezded olvasni akkor sajnálom...én figyelmeztettelek:))

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Hétfő,suli meg egy kis rosszkedv.

2007.09.20. 23:10 | ^Kyr@^ | 1 komment

Nem véletlen,hogy a legtöbb ember ki nem állhatja a hétfői napot.Hétfő.Eleve kedvetlenül kel az ember,hisz tudja:vége a pihenéssel töltött hétvégének,és újra kezőodik a nehéz,kemény munka(legyen az szellemi vagy gyakorlati),Szerintem a legtöbb ember igy van vele(nohmeg Garfield is:P),ez alól én sem vagyok kivétel.Ezt a hétfői napot az is nehezitette,hogy elkezdődött a suli...Már az ágyból felkelés is nagy gondokat okozott: hideg,csipős reggel volt és ugyan ki szeretne kiszállni a jó meleg,puha ágyikóból?Hát én nem,de hiába végül mégis beadtam a derekam és kimásztam az ágyból.Aztán öltözködés,meg fogmosás meg hasonló teendők.Olyan fáradtnak éreztem magam,mint már nagyon régen.Meg amúgyis hétfő van,ez a legszörnyűbb napja a hétnek.Nah valahogy mégis összekapartam magam aztán osztálytársnőmmel kettesben elindultunk.Újra suli...naigen.Mindenkinek puszi-puszi,jópofizás,"Hogy vagy?","Jól vagyok","Akkor oké".Szal a kötelezők megvoltak.Persze voltak igazi "örülünk egymásnak" dolgok is.Pl Ervinnel igencsak egymás nyakába ugrottunk mikor találkoztunk,de ez természetes: hisz nagyon jó barátok vagyunk.Az oszi 15 perc alatt lezavarta az egész beszédet,örültünk is de nagyon,aztán hazamentünk.Othhon nagyon fáradtnak éreztem magam,le is pihentem jó pár órára.Este keltem fel,de még mindig úgy éreztem magam,mint egy mosott...valami:).Este Tv-zés,zene hallgatás meg hasonló dolgok.Azt hiszem ennyi a lényeg.A többi is következik,hamarosan:)...


A bejegyzés trackback címe:

https://kyyra.blog.hu/api/trackback/id/tr55171955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Prophet 2007.09.20. 23:37:42

Nacsak hajrá.. kösz hogy felhívtad a figyelmem a hétfőre, már előre is szar a hétvégém :-) Utálom én is a hétfőt, és nem csak azért mert azzal kezdődik a hét (bár nézőpont kérdése, kezdődhetne vasárnappal is), hanem mert a legundorítóbb nap az összes közül, és valószínű a legtöbb ön/gyilkos gondolat ekkor fogalmazódik meg az emberekben. Pláne, ha olyan óráik vannak, mint a ....CENSORED...
Címkék: suli napitörténések
süti beállítások módosítása