Üdv neked,idegen!

Nah szóval. Ennek a blognak az olvasását magamon kivül senkinek nem ajánlom,méghozzá azért mert az unalmas mindennapjaimat fogom elmesélni,ami valljuk be nemsok embert érdekel rajtam kivül.Ha mégis elkezded olvasni akkor sajnálom...én figyelmeztettelek:))

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Péntek:)

2007.09.21. 17:20 | ^Kyr@^ | Szólj hozzá!

Ez a nap életem eddigi legszebb pénteke.Talán...vagy nem...de ez olyan jól hangzott,hogy le kellett irnom:D.Mindenesetre tény,hogy ez a mai nap tényleg remek.Már reggel is vidáman pattantam ki az ágyból,köszönhető ez részben annak is,hogy 2 órával többet aludhattam a megszokottnál.A suliban töltött órák is másképp teltek.Vidámak és lazák voltak,nem mint máskor.

Ma megpróbáltam teljesen pozitivan gondolkodni.Mindenkivel kedves lenni,barátságos és nyitott.Úgy tűnik valamennyire sikerült,mert ma olyan emberekkel beszelgettem akikkel ezelőtt nemigazán.Eddig egyáltalán nemvolt közös témánk,ma pedig mintha teljesen egy húrra lettünk volna hangolva.Érdekes.Aztán jól elbeszélgettem néhány barátommal is.Mostanában sokmindenkitől eltávolodtam,s gondoltam itt az ideje visszaszerezni őket.Ideje újra olyan jóban lennünk,mint annakidején.Természetesen tudom,hogy "elromlott" barátságokat nem lehet pár nap alatt"megjavitani",de mostmár nagyon erősen fogok küzdeni azért,hogy sikerüljön,hiszen: Olyan jó tudni,hogy vannak barátaid akikre mindig számithatsz,akik mindig tudnak szerezni boldog perceket neked,még akkoris amikor nem számitassz rá.(Ezt mindig én mondogattam annak idején egyik kedves barátnémnak).

A suliból hazaérve nagy meglepetés ért: nővéremet eljegyezte a barátja.Csodálatos.Remélem mindig olyan boldogok lesznek,mint amilyenek a mai napon voltak:) Gyönyörű pár,de tényleg.

A mai napot mindenesetre jó napnak könyvelem el.The End.



A bejegyzés trackback címe:

https://kyyra.blog.hu/api/trackback/id/tr41172513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: napitörténések
süti beállítások módosítása